Promocje
Mam kod promocyjny na fotoprodukt Printu – gdzie mam go wpisać?
Kod promocyjny należy wczytać w koszyku w miejscu Kod promocyjny. Po wpisaniu kodu należy kliknąć Wczytaj, aby zniżka została naliczona. Jeśli kod jest poprawny i spełnia warunki promocji, pojawi się informacja o oszczędności. W razie kłopotów z użyciem kodu prosimy o kontakt na czacie lub wiadomość mailową na adres pomoc@printu.pl

Jak mogę otrzymać kod promocyjny?
Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej i zapisania się do naszego newslettera, gdzie na bieżąco informujemy o specjalnych promocjach i nowościach.
Chcesz złożyć większe zamówienie? Napisz do nas, a otrzymasz najkorzystniejszą ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.
Wybrałem/wybrałam realizację ekspresową, ale mój kod promocyjny nie działa – dlaczego?
Niestety nie ma możliwości skorzystania z realizacji ekspresowej oraz promocji jednocześnie. Realizacja ekspresowa nie łączy się z żadnymi promocjami.
Mój kod nie działa. Co mogę zrobić?
Sprawdź warunki swojego kodu zniżkowego (na jaki fotoprodukt obowiązuje, do kiedy jest ważny itp.)
Sprawdź, czy wybrałeś/wybrałaś realizację standardową. Zgodnie z zasadami realizacji ekspresowej w zamówieniu nie można użyć kodu promocyjnego. Jeżeli wybierzesz realizacje ekspresową, kod zostanie automatycznie usunięty.
Jeśli zniżka nadal się nie wczytuje, wyloguj się ze swojego konta, zaloguj ponownie i raz jeszcze złóż zamówienie z uwzględnieniem kodu. Pamiętaj, aby po wpisaniu kodu kliknąć Wczytaj!
Jeśli problem pozostaje, napisz do nas na czacie lub mailowo na pomoc@printu.pl
Aktualizowane na: 21/09/2023
Dziękuję!