Weryfikacja poprawności projektu
Czym jest weryfikacja poprawności projektu?
Jest to dodatkowo płatna usługa, w której nasza specjalistka dokładnie sprawdzi projekt pod kątem poprawności technicznej, językowej i wizualnej. Zweryfikuje m.in. ryzyko ucięcia elementów podczas druku oraz bezbłędność tekstów.
Po sprawdzeniu przesyłamy specjalny raport w wiadomości e-mail wraz z linkiem do edycji, jeśli projekt wymaga poprawy.
W sytuacji, gdy projekt nie wymaga poprawy to również prześlemy wiadomość e-mail, z informacją, że projekt jest wykonany poprawie. Zamówienie przekazujemy wtedy bezpośrednio do druku.
Ile kosztuje weryfikacja poprawności projektu?
Cena za usługę zależy od ilości stron:
od 20 do 28 stron - 19,99 zł
od 30 do 48 stron - 24,99 zł
od 50 do 80 stron - 39,99 zł
Co obejmuje weryfikacja poprawności projektu?
W ramach usługi Twój projekt sprawdzi nasz specjalista pod kątem:
- Rozmieszczenia kluczowych elementów: twarze, napisy oraz ważne elementy zdjęć w obszarch cięcia maszyny.
- Tekstów: literówki, błędy ortograficzne oraz przycięcia liter. Ze względu na specyfikę usługi, nie weryfikujemy długich tekstów o objętości powyżej 50 słów na stronę.
- Jakości zdjęć: ocenę jakości zdjęć pod kątem ostrości i rozdzielczości.
- Kadrowania zdjęć: poprawność umieszczenia zdjęć czy ważne elementy nie zostały przycięte.
- Układu elementów dekoracyjnych: sprawdzenie czy nienachodzą na zdjęcia.
Czego NIE obejmuje weryfikacja poprawności projektu?
- Sprawdzania innych produktów niż fotoksiążki i fotoalbumy.
- Sprawdzania projektów powyżej 80 stron.
- Weryfikacji długich tekstów o objętości powyżej 50 słów na stronę.
- Weryfikacji tekstów w innych językach niż polski.
Gdzie można wybrać opcję weryfikacji projektu?
Taka opcja pojawi się po dodaniu produktu do koszyka.
Czy korzystając z weryfikacji poprawności projektu, można wybrać realizację ekspresową?
Niestety nie ma możliwości skorzystania z weryfikacja poprawności projektu zamówionego z realizacją ekspresową.
Złożyłem/am zamówienie – kiedy otrzymam raport z weryfikacji projektu?
Wiadomość z raportem prześlemy w ciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku projektów liczących więcej stron lub z dużą ilością tekstu, czas ten może się wydłużyć.
Jeśli bardzo zależy Ci na czasie, nie dobieraj tej usługi.
Otrzymałem/am link do poprawy mojego projektu. Ile mam czasu na wprowadzanie zmian?
Na wprowadzenie zmian masz 24 h.
Po tym czasie link do edycji projektu straci ważność i zamówienie trafi do realizacji w obecnej formie.
Chcę jeszcze wprowadzić poprawki, ale minęło więcej niż 24 h i mój link wygasł. Co mogę zrobić?
Napisz do nas na czacie bądź mailowo na pomoc@printu.pl – jeśli Twoje zamówienie nie jest jeszcze drukowane, prześlemy Ci nowy link do poprawy projektu.
Czy w ramach weryfikacja poprawności projektu mogą zostać wprowadzone przez Printu?
Nie. Zespół Printu nie ingeruje w projekty. Sprawdzamy projekt i wskazujemy miejsca, w których warto wprowadzić zmianę, natomiast poprawki wprowadza Klient.
Nie chcę wprowadzać zasugerowanych zmian. Jak mogę Was o tym poinformować?
Napisz nam o tym w odpowiedzi na maila z sugestiami poprawek bądź skontaktuj się z nami na czacie, podając numer swojego zamówienia.
W moim projekcie są teksty po angielsku – czy one również zostaną zweryfikowane?
Usługa sprawdzania projektów dotyczy projektów w języku polskim. Nie bierzemy odpowiedzialności za teksty w innych językach – w takim przypadku sprawdzimy projekt wyłącznie pod kątem poprawności wizualnej.
Aktualizowane na: 03/12/2024
Dziękuję!