Ile wynosi czas dostawy zamówienia za granicę?

Czas dostawy jest uzależniony od kraju, do którego wysyłana jest paczka. Średni czas doręczenia przesyłki na terenie Europy wynosi do 5 dni roboczych. Poza UE czas dostawy może trwać nawet kilka tygodni. W czas dostawy nie jest wliczony czas realizacji zamówienia, który wynosi do 7 dni roboczych po zaksięgowaniu się płatności.

Jakie są formy dostawy zamówień Printu za granicę?

Zamówienia poza granice Polski wysyłamy kurierem DPD.

Ile wynoszą koszty wysyłki za granicę?

Koszty wysyłki zależą od kraju, do którego nadawana jest przesyłka:

Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Słowacja, Węgry – od 65 zł
Bułgaria, Finlandia, Francja, Rumunia, Słowenia, Szwecja, Włochy – od 103 zł
Chorwacja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Portugalia – od 141 zł

Jeżeli w koszyku nie pojawia się opcja wysyłki za granicę, napisz do nas na czacie bądź mailowo na pomoc@printu.pl — zaproponujemy dogodne rozwiązanie.

Chcę skorzystać z realizacji ekspresowej, ale w koszyku nie mogę wybrać wysyłki za granicę – dlaczego?

Realizacja ekspresowa dotyczy wyłącznie zamówień dostarczanych na terenie Polski.

Jakie mogą być dodatkowe koszty wysyłki za granicę?

Dodatkowym kosztem może być np. cło naliczane przy odbiorze paczki. Dodatkowe koszty mogą być również doliczone do paczek wysyłanych na wybrane wyspy lub miejsca położone na terenach odległych (wybrzeża, strefy specjalne). Opłaty te leżą po stronie klienta.

Czy jest możliwa dostawa do krajów spoza Unii Europejskiej?

Zapytania o dostawę poza UE prosimy wysyłać na czacie bądź kierować na adres pomoc@printu.pl, podając informację o planowanym zamówieniu (liczba fotoproduktów, format, liczba stron) i miejscu dostarczenia przesyłki.

Jak mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Aby sprawdzić status realizacji zamówienia, należy zalogować się na swoje konto oraz przejść do zakładki Zamówienia. Nad widokiem okładki projektu znajduje się informacja o statusie zamówienia.

Mieszkam za granicą – czy składając zamówienie, mogę podać adres członka rodziny bądź znajomego z Polski?

Tak. Wystarczy, że w koszyku podczas składania zamówienia w adresie dla dostawy wpiszesz dane osoby, do której ma trafić przesyłka z zamówionym przez Ciebie fotoproduktem.

TUTAJ przeczytasz więcej o opcjach dostawy na terenie Polski.
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!