Ile wynosi czas dostawy zamówienia?

Czas dostawy to 1-2 dni robocze. W czas dostawy nie jest wliczony czas realizacji zamówienia, który wynosi do 7 dni roboczych po zaksięgowaniu się płatności.

Ile wynoszą koszty wysyłki?

Aktualny cennik wysyłek znajduje się w zakładce Wysyłka na naszej stronie.

Jakie są formy dostawy zamówień Printu?

Kurier DHL, kurier InPost, kurier DPD oraz Paczkomaty InPost.

Twoje zamówienie doręczymy za darmo niezależnie od wybranej opcji dostawy, jeśli kwota zamówienia przekroczy 200 zł.

Jakie mogą być dodatkowe koszty wysyłki?

Kurier DHL, DPD oraz InPost
W cenie standardowej przesyłki DPD, DHL lub InPost zawierają się dwie próby jej doręczenia przez kuriera. W przypadku niezastania adresata i braku kontaktu telefonicznego przesyłka jest zwracana do Printu. Koszt ponownej wysyłki pokrywa klient zgodnie z cennikiem dostawy dostępnym w zakładce Wysyłka.

Uwaga! Jeśli Twoja przesyłka wygląda na uszkodzoną w transporcie, spisz z kurierem protokół szkody i dołącz go do wiadomości do nas, w której opiszesz zaistniałą sytuację. Więcej o tym, jak zgłosić reklamację, przeczytasz w artykule Reklamacje.

Paczkomaty InPost
W cenie standardowej przesyłki Paczkomatem InPost zawierają się powiadomienia poprzez SMS oraz e-mail. Od momentu umieszczenia paczki w skrytce w Paczkomacie oczekuje ona na odbiór przez 48 godzin. Po upływie tego czasu nieodebrana paczka wraca do Printu. Koszt ponownej wysyłki ponosi klient zgodnie z cennikiem dostawy dostępnym w zakładce Wysyłka.

Uwaga! Jeśli Twoja paczka wygląda na uszkodzoną, pozostaw ją w skrytce i zgłoś reklamację w paczkomacie. Prześlij nam również informację o zaistniałej sytuacji na czacie lub mailowo na pomoc@printu.pl.

Wskazówka: Zainstaluj aplikację InPost na swoim telefonie – znajdziesz tam wszystkie informacje dotyczące nadanej do Ciebie paczki (śledzenie drogi przesyłki, kod odbioru). Więcej o aplikacji przeczytasz na stronie: https://inpost.pl/aplikacja-mobilna.

Chcę złożyć zamówienie z opcją realizacji ekspresowej – czy mogę wybrać dostawę do paczkomatu?

Nie, zamówienia ekspresowe są wysyłane wyłącznie za pośrednictwem kuriera.

Jak mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Aby sprawdzić status realizacji zamówienia, należy zalogować się na swoje konto oraz przejść do zakładki Zamówienia. Nad widokiem okładki projektu znajduje się informacja o aktualnym statusie zamówienia.



Czy otrzymam numer do śledzenia swojej paczki?

Tak, po wysłaniu Twojego zamówienia otrzymasz od nas wiadomość mailową z numerem do śledzenia swojej przesyłki.

Moja paczka nie została jeszcze wysłana – czy mogę zmienić adres dostawy?

Tak, napisz do nas na czacie lub wyślij maila na pomoc@printu.pl.

Dlaczego nie wysyłacie produktów Pocztą Polską?

Aktualnie nie współpracujemy z Pocztą Polską. Przesyłki nadajemy kurierem InPost, DHL, DPD lub do paczkomatów InPost.

Chcę wysłać fotoksiążkę bliskiej osobie jako prezent. Czy mogę podać inny adres dostawy niż moje dane?

Tak! Wystarczy, że w koszyku podczas składania zamówienia w adresie dla dostawy wpiszesz dane osoby, do której ma trafić przesyłka z zamówionym przez Ciebie fotoproduktem. Nie obawiaj się – nie dołączamy rachunków do paczek. Fakturę w formie elektronicznej znajdziesz na swoim koncie w szczegółach zamówienia.

Chcesz jeszcze bardziej zaskoczyć obdarowywaną osobę? Poznaj nasze opakowania prezentowe!



Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Aktualnie nie ma możliwości odbioru osobistego.

Więcej o wysyłce przeczytasz TUTAJ.
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!