Artykuły na: Zwroty i reklamacje

Jak zgłosić reklamację?

Dokładamy wszelkich starań, aby produkt, który otrzymujesz, był wolny od jakichkolwiek wad.
Jeśli jednak chcesz zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami na czacie bądź mailowo na pomoc@printu.pl.

Twoja wiadomość powinna zawierać:

  • numer zamówienia,
  • krótki opis sytuacji,
  • zdjęcia obrazujące powód reklamacji (zdjęcie produktu, opakowania firmowego oraz opakowania zewnętrznego),
  • protokół szkody, jeśli reklamujesz przesyłkę uszkodzoną w transporcie.
Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych.


W niektórych przypadkach możemy Cię poprosić o odesłanie nam produktu, jeśli zdjęcia nie będą wystarczające do stwierdzenia wady. Koszty przesyłki bierzemy na siebie.

Aktualizowane na: 08/04/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!