Artykuły na: Zwroty i reklamacje

Reklamacja - uszkodzenie paczki w transporcie

Co zrobić, gdy paczka z Twoim zamówieniem wygląda na uszkodzoną?



Uwaga ! Odebranie paczki bez zgłoszenia zastrzeżeń wiąże się z Twoim potwierdzeniem, że jest ona wolna od wad zewnętrznych i uniemożliwia nam reklamowanie jej w firmie kurierskiej.

Paczkomaty InPost

Odbierasz paczkę w paczkomacie InPost i zauważyłeś uszkodzenie? Skorzystaj z opcji Mam uwagi do paczki na ekranie paczkomatu i zostaw przesyłkę w skrytce – postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu.
Na adres e-mail otrzymasz formularz reklamacyjny, wypełnij go i prześlij nam go na czacie lub na pomoc@printu.pl.

Kurier DPD, InPost
Jeśli widzisz jakiekolwiek uszkodzenie na paczce zewnętrznej, zgłoś to kurierowi i poproś go o spisanie protokołu szkody lub zanotowanie informacji o wadzie w uwagach do dostarczanej paczki.
Powinieneś otrzymać potwierdzenie w formie elektronicznej lub papierowej o spisanym protokole/uwagach – prześlij go nam jak najszybciej na czacie lub mailowo na pomoc@printu.pl.

Jeśli masz protokół szkody, na 100% przyjmiemy Twoją reklamację.

Aktualizowane na: 16/11/2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!