Jak zgłosić reklamację?
Dokładamy wszelkich starań, aby produkt, który otrzymujesz, był wolny od jakichkolwiek wad.
Jeśli jednak chcesz zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami na czacie bądź mailowo na pomoc@printu.pl.
Twoja wiadomość powinna zawierać:
numer zamówienia,
krótki opis sytuacji,
zdjęcia obrazujące powód reklamacji (zdjęcie produktu, opakowania firmowego oraz opakowania zewnętrznego),
protokół szkody spisany z kurierem/reklamację zgłoszoną w paczkomacie InPost, jeśli reklamujesz przesyłkę uszkodzoną w transporcie.
Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych.
W niektórych przypadkach możemy Cię poprosić o odesłanie nam produktu, jeśli zdjęcia nie będą wystarczające do stwierdzenia wady. Koszty przesyłki bierzemy na siebie.
Jeśli jednak chcesz zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami na czacie bądź mailowo na pomoc@printu.pl.
Twoja wiadomość powinna zawierać:
numer zamówienia,
krótki opis sytuacji,
zdjęcia obrazujące powód reklamacji (zdjęcie produktu, opakowania firmowego oraz opakowania zewnętrznego),
protokół szkody spisany z kurierem/reklamację zgłoszoną w paczkomacie InPost, jeśli reklamujesz przesyłkę uszkodzoną w transporcie.
Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych.
W niektórych przypadkach możemy Cię poprosić o odesłanie nam produktu, jeśli zdjęcia nie będą wystarczające do stwierdzenia wady. Koszty przesyłki bierzemy na siebie.
Aktualizowane na: 07/10/2021
Dziękuję!