Czym jest opcja 100 dni na zwrot?

Gwarantujemy 100% jakości albo całkowity zwrot pieniędzy. Zamów dowolny produkt w Printu bez żadnego ryzyka. Dajemy Ci aż 100 dni na zwrot (bez konieczności podawania przyczyny).

Jakie produkty można zwrócić?

Wszystkie fotoprodukty Printu są objęte gwarancją jakości.

Gwarancja nie dotyczy zamówień powyżej 3 sztuk tego samego produktu znajdujących się w jednym zamówieniu.

Jak wygląda procedura zwrotu produktu?

Zwroty odbywają się poprzez platformę szybkiezwroty.pl .

Instrukcję zwrotu znajdziesz pod tym linkiem: Zwroty / reklamacje

W jakim okresie można skorzystać ze 100 dni na zwrot?

Zwrot możliwy jest przez 100 dni od daty otrzymania produktu.



Kto pokrywa koszty wysyłki przy zwrocie produktu?

Koszty zwrotu przesyłki leżą po stronie Printu w przypadku zamówień wysyłanych na terenie Polski.
Koszty zwrotu przesyłki wysłanej poza granicę Polski leżą po stronie klienta.

Kiedy można spodziewać się zwrotu środków za zamówienie?

Zwrot 100% wartości zamówienia nastąpi na podany numer konta bankowego do 14 dni roboczych od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. W celu wykonania zwrotu konieczne jest potwierdzenie faktury korygującej, którą przesyłamy na adres mailowy podany przy zamówieniu.

Płaciłem/am za zamówienie przelewem szybkim. Gdzie mogę wysłać numer mojego konta bankowego do zwrotu kosztów?

Jeśli zamówienie zostało opłacone innym sposobem niż przelewem tradycyjnym, prosimy o przesłanie numeru konta bankowego, na które mamy przelać zwrócone środki wraz z numerem zamówienia mailowo na pomoc@printu.pl bądź na czacie.
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!