Czy mogę otrzymać fakturę VAT za swoje zamówienie?

Tak.
Po zaksięgowaniu płatności faktura będzie dostępna na Twoim koncie Printu.
Zaloguj się, a następnie przejdź do zakładki Zamówienia i kliknij w Szczegóły zamówienia.



Czy mogę otrzymać fakturę VAT na firmę za swoje zamówienie?
Tak.
Podczas składania zamówienia zaznacz opcję Chcę otrzymać fakturę VAT na firmę pod wyborem sposobu płatności.

Czy mogę zmienić dane nabywcy na fakturze VAT na firmę?
Tak, jednak zmianie może ulec jedynie adres i nazwa firmy. Numer NIP musi pozostać taki sam i zgadzać się z danymi firmy. W takim wypadku zostanie wystawiona korekta na błędne dane nabywcy.


Uwaga! Chęć otrzymania faktury VAT na firmę należy wyrazić podczas składania zamówienia, zaznaczając opcję Chcę otrzymać fakturę VAT na firmę pod wyborem sposobu płatności.

Czy mogę prosić o fakturę końcową za zamówienie?
Jeśli opłaciłeś zamówienie w całości to faktura o nazwie FAZAL jest fakturą końcową. Firma przyjęła takie nazewnictwo faktur końcowych.


Gdzie mogę pobrać fakturę do zamówienia?
Zaloguj się na swoje konto Printu, a następnie przejdź do zakładki Zamówienia i kliknij w Szczegóły zamówienia.

Czy jest możliwość zmiany nazwy towaru/usługi oraz opisu towaru na fakturze?
Nie. Faktura zostanie wystawiona z nazwą produktu, jaki został zamówiony, np. fotoksiążka, wraz z odpowiednim do niego opisem.

Czy mogę prosić o fakturę pro forma?
Tak. Jeśli chcesz otrzymać fakturę pro forma, prosimy o kontakt na czacie lub mailowo na pomoc@printu.pl. Faktury pro forma nie są widoczne po zalogowaniu się na swoje konto.
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!