Jakie są dostępne formy płatności?

Zamówienie można opłacić przelewem bankowym lub przez system bezpiecznych płatności elektronicznych PayU oraz BLIK.

Szczegóły dostępne są na stronie: Płatności

Uwaga! Jeśli opłacasz zamówienie przelewem tradycyjnym, wyślij nam potwierdzenie przelewu na czacie bądź mailowo na pomoc@printu.pl, podając numer swojego zamówienia. Dzięki temu będziemy mogli od razu przekazać zamówienie do realizacji, nie czekając na zaksięgowanie się płatności.

Na jaki numer konta mogę dokonać wpłaty za swoje zamówienie?

Alior Bank PL55 2490 0005 0000 4600 3802 7995
(Printu Sp. z o.o., Słoneczna 16, 40-136 Katowice)

Tytuł przelewu musi zawierać numer zamówienia.

Przelewy zagraniczne: Numer SWIFT/BIC Alior Bank to ALBPPLPW

Uwaga! Jeśli nasz system nie odnotuje wpłaty w przeciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia, anulujemy je.

Płatność PayU lub BLIK nie powiodła się. Jak mogę opłacić swoje zamówienie?

Złóż nowe zamówienie i skontaktuj się z nami na czacie bądź mailowo na pomoc@printu.pl – anulujemy stare.

LUB

Opłać zamówienie przelewem tradycyjnym na dane:

Alior Bank PL55 2490 0005 0000 4600 3802 7995
(Printu Sp. z o.o., Słoneczna 16, 40-136 Katowice)

Tytuł przelewu musi zawierać numer zamówienia.

Ważne! Po wykonaniu przelewu wyślij nam na czacie bądź mailowo na pomoc@printu.pl potwierdzenie przelewu. Dzięki temu będziemy mogli szybciej przekazać zamówienie do realizacji, nie czekając na zaksięgowanie się płatności.

Czy jest możliwa forma płatności za pobraniem?
Nie.
Za zamówienie można zapłacić przelewem tradycyjnym, przez PayU lub BLIKiem.
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!