Artykuły na: Zwroty i reklamacje

Reklamacja - uszkodzenie paczki w transporcie

Co zrobić, gdy paczka z Twoim zamówieniem wygląda na uszkodzoną?



Uwaga! Odebranie paczki bez zgłoszenia zastrzeżeń jest równoznaczne z potwierdzeniem, że przesyłka nie posiada widocznych uszkodzeń zewnętrznych. W takiej sytuacji nie będziemy mogli złożyć reklamacji u przewoźnika.


Jeśli paczka jest uszkodzona z zewnątrz (rozdarcie, przemoczenie, wgniecenia):
Nie przyjmuj przesyłki bez zgłoszenia zastrzeżeń.
Poproś kuriera o spisanie protokołu szkody.
Protokoły sporządzane są elektronicznie – otrzymasz kopię mailem lub na miejscu.

Po spisaniu protokołu prześlij go do nas na pomoc@printu.pl lub przez czat.

Paczkomaty InPost



Odbierasz paczkę w paczkomacie InPost i zauważyłeś uszkodzenie?
Skorzystaj z opcji Mam uwagi do paczki na ekranie paczkomatu i zostaw przesyłkę w skrytce – postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu.

Na adres e-mail otrzymasz formularz reklamacyjny, wypełnij go i prześlij nam go na czacie lub na pomoc@printu.pl.

Punkty DPD Pickup



Odbierasz paczkę w automacie paczkowym DPD Pickup i zauważyłeś uszkodzenie?
Skorzystaj z opcji dostępnych w aplikacji lub skontaktuj się z infolinią firmy DPD, protokół szkody możesz sporządzić również na stronie internetowej DPD.

Na adres e-mail otrzymasz formularz reklamacyjny, wypełnij go i prześlij nam go na czacie lub na pomoc@printu.pl.

Kurier DPD i InPost



Jeśli paczka nosi ślady uszkodzenia zewnętrznego, najlepiej odmów jej przyjęcia, poinformuj o tym kuriera i poproś o sporządzenie protokołu szkody lub odnotowanie uwag w systemie dostawy.

Powinieneś otrzymać potwierdzenie w formie elektronicznej lub papierowej – prześlij je do nas jak najszybciej, przez czat lub na pomoc@printu.pl.

Jeśli masz protokół szkody, na 100% przyjmiemy Twoją reklamację.


Dodatkowo, aby rozpatrzyć reklamację, poprosimy Cię o podpisanie Oświadczenia adresata o zrzeczeniu się roszczeń do przesyłki. Po otrzymaniu podpisanego dokumentu będziemy mogli złożyć reklamację w firmie kurierskiej, a Twój fotoprodukt zostanie ponownie wydrukowany.

Jeśli nie otrzymamy podpisanego oświadczenia, nie będziemy mogli rozpatrzyć reklamacji. W takiej sytuacji reklamację do firmy kurierskiej należy zgłosić samodzielnie i złożyć nowe zamówienie na naszej stronie.

Aktualizowane na: 08/04/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!