Reklamacja - uszkodzenie paczki w transporcie
Co zrobić, gdy paczka z Twoim zamówieniem wygląda na uszkodzoną?
Uwaga! Odebranie paczki bez zgłoszenia zastrzeżeń jest równoznaczne z potwierdzeniem, że przesyłka nie posiada widocznych uszkodzeń zewnętrznych. W takiej sytuacji nie będziemy mogli złożyć reklamacji u przewoźnika.
Jeśli paczka jest uszkodzona z zewnątrz (rozdarcie, przemoczenie, wgniecenia):
Nie przyjmuj przesyłki bez zgłoszenia zastrzeżeń.
Poproś kuriera o spisanie protokołu szkody.
Protokoły sporządzane są elektronicznie – otrzymasz kopię mailem lub na miejscu.
Po spisaniu protokołu prześlij go do nas na pomoc@printu.pl lub przez czat.
Paczkomaty InPost
Odbierasz paczkę w paczkomacie InPost i zauważyłeś uszkodzenie?
Skorzystaj z opcji Mam uwagi do paczki na ekranie paczkomatu i zostaw przesyłkę w skrytce – postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu.
Na adres e-mail otrzymasz formularz reklamacyjny, wypełnij go i prześlij nam go na czacie lub na pomoc@printu.pl.
Punkty DPD Pickup
Odbierasz paczkę w automacie paczkowym DPD Pickup i zauważyłeś uszkodzenie?
Skorzystaj z opcji dostępnych w aplikacji lub skontaktuj się z infolinią firmy DPD, protokół szkody możesz sporządzić również na stronie internetowej DPD.
Na adres e-mail otrzymasz formularz reklamacyjny, wypełnij go i prześlij nam go na czacie lub na pomoc@printu.pl.
Kurier DPD i InPost
Jeśli paczka nosi ślady uszkodzenia zewnętrznego, najlepiej odmów jej przyjęcia, poinformuj o tym kuriera i poproś o sporządzenie protokołu szkody lub odnotowanie uwag w systemie dostawy.
Powinieneś otrzymać potwierdzenie w formie elektronicznej lub papierowej – prześlij je do nas jak najszybciej, przez czat lub na pomoc@printu.pl.
Jeśli masz protokół szkody, na 100% przyjmiemy Twoją reklamację.
Dodatkowo, aby rozpatrzyć reklamację, poprosimy Cię o podpisanie Oświadczenia adresata o zrzeczeniu się roszczeń do przesyłki. Po otrzymaniu podpisanego dokumentu będziemy mogli złożyć reklamację w firmie kurierskiej, a Twój fotoprodukt zostanie ponownie wydrukowany.
Jeśli nie otrzymamy podpisanego oświadczenia, nie będziemy mogli rozpatrzyć reklamacji. W takiej sytuacji reklamację do firmy kurierskiej należy zgłosić samodzielnie i złożyć nowe zamówienie na naszej stronie.
Aktualizowane na: 08/04/2025
Dziękuję!